[Pardus-kullanicilari] Pardus 2011 yapılandırma hatası

Coskun AKTAS CAKTAS at IAOSB.ORG.TR
6 Eyl 2010 Pzt 08:35:34 EEST

Konsoldan su komutu ile root olmak isteyince aşağıdaki hatayı alıyorum.

coskun at dhcppc0 ~ $ su
Parola:
yapılandırma hatası - bilinmeyen öğe 'PASS_MIN_LEN' (sistem yöneticisine bildirin)
dhcppc0 coskun # pisi up
Depolar güncelleniyor
Depo güncelleniyor: pardus
pisi-index.xml.bz2.sha1sum     (40.0  B)100%    583.06 KB/s [00:00:00] [tamamlandı]
pardus depo bilgisi güncel.
Yükseltilecek paket yok.
dhcppc0 coskun #

Coşkun AKTAŞ

Verilerinizin güvenliğini sağlamak ve virüslerden kurtulmak için TÜBİTAK'ın yazdığı PARDUS işletim sistemini kullanabilirsiniz.
http://www.ozgurlukicin.com/

Ücretli Microsof Office yerine aynı görevi yapan ücretsiz Open Office kullanabilirsiniz. Böylece belgeleriniz sonsuza kadar okunabilir.
http://www.openoffice.org.tr/