[Pardus-kullanicilari] Vodafone Mobile Broadband Modem (Huawei K3765 USB)

Adil ALPMAN adil at alpman.net
5 Eyl 2010 Paz 07:03:54 EEST

Butun yollari tek te kdenedim ama nafile Unal Bey, zaten kahrolasi laptopun usb girisleri de calismaz oldu ne hikmetse su an ne findofs ta ne pardusta usb leri calismiyor, pazartesi sahibine aynen teslim edecegim, laptop unu cope atsin...

Ama bir ara vaktim olur da kendi bilgisayarimda kurlu parduslarimda bu modemi deneyecek olursam, (ki pardus camiasina fayda icin bunu istiyorum) bu modemi gercekten tanitmak isterim pardus 2009.2 ye...

Tesekkurler...