[Pardus-kullanicilari] Linux, Video Chat ve Gmail

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
5 Eyl 2010 Paz 01:14:00 EEST

04 Eylül 2010 22:26 tarihinde Ünal Özüm <sofamor at gmail.com> yazdı:

> Selim bey, Fedora da çalıştırılmış.
> İşte linki<http://mamchenkov.net/wordpress/2010/08/26/installing-google-talk-plugin-for-voice-and-video-on-fedora-linux/>
> Fakat ben halledemedim..
> XFCE masa üstünde bir türlü yetkili kullanıcı ile dosya sistemi açamadım
> Ayrıca sizin önerdiğiniz yöntemle kurduğum plugin'i kaldırmam mı gerekiyor
> bilemedim..

Pardus'ta çalışıyor, verdiğim şekilde paketi derleyip kurmanız yeterli.
Verdiğiniz linkte anlatılanlardan
daha fazlasını sisteme uyarlıyor...

Ayrıca resmi olarak google tarafından sunulan paketlerde de (ki biz de onu
kullanıyoruz) daha önceden derlenmiş
olan dosyalara fazla bir müdahale şansımız yok. Bazı donanımlar çalışırken
bazıları çalışmıyor.
Mesela benim için ses tamamen sorunsuz ama kamera için depodaki
module-syntekdriver dışında ayrıca kernel
derleyip stk-webcam modülünü bile kullanıp denedim ama nafile :)