[Pardus-kullanicilari] Linux, Video Chat ve Gmail

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
3 Eyl 2010 Cum 15:57:21 EEST

31 Ağustos 2010 11:49 tarihinde Selim Tavşan <selimtavsan at gmail.com> yazdı:

> evet onlarda da sorunlar yaşanıyor.
>
> hatta ben aynı donanımı ubuntu ile denedim onda da görüntü yok...

Merhaba,

google 1.5.1 sürümüne güncellemiş, bu doğrultuda inşa dosyalarını
güncelledim.

paketleyip kurduktan sonra gmail içerisindeki ayarlarda baktığımda
eklentinin ses kısmının güncellenip
video kısmının aynı kaldığını gördüm, bu da benim kameranın neden hala siyah
olarak gözüktüğünü
açıklıyor galiba :)) diğer cihazlarda da pek bir değişiklik olacağını
sanmıyorum...

Sesli ve görüntülü sohbet:
Google Talk Eklentisi sürüm 1.5.1.0
Google Talk Eklentisi Video Hızlandırıcı sürüm 0.1.43.3

pisi paketini paylaşmak yerine şuradaki[1][2][3] inşa dosyalarını paylaşmak
sanırım daha uygun olacak.
inşa esnasında googledan .deb paketi indirilip açılıyor ve gerekli dosyalar
ilgili dizinlere kopyalanıp
kullanılmayan dosyalar siliniyor.

paketi derlemek için:

*sudo pisi build http://dl.dropbox.com/u/10192760/pspec.xml*

komutunu verip oluşan pisi paketine tıklayıp kurmanız yeterlidir...

[1] http://dl.dropbox.com/u/10192760/actions.py

[2] http://dl.dropbox.com/u/10192760/pspec.xml

[3] http://dl.dropbox.com/u/10192760/translations.xml