[Pardus-kullanicilari] harita

Mucibirahman İLBUĞA mucip.ilbuga at gmail.com
3 Eyl 2010 Cum 13:17:53 EEST

  03.09.2010 11:56, IBRAHIM AKGUL yazmış:
> bu bölüm mozilla da yer imleri olarak işlenmiş yeni öğrendim öğrenince çok kolay ve çok güzel
> soru şu widosta şu olan pardusta budur gibi geçiş bilgileri içeren bir uyum haritası var mı? hepinizi saygı ile selamlıyorum
Merhabalar,
Ek olarak Mozilla Firefox'da üst kısımdaki alanı da kullanabiliyorsunuz.
Orada üzerine fare ile tıkladığınızda açılan alanlar var. Beğendiğiniz
siteyi başlığından tutarak istediğiniz bir bölümün altına bağlantı
oluşturabilirsiniz ve hatta kendiniz mesela "Resmi İşler" ya da "Özel"
diye ayrıca yeni dizinler yaratabilir ve beğendiğiniz sayfanın başlığını
bu dizin içine sürükleyebilirsiniz. Yani neresinden bakarsanız bakın
Explorer'a 10 katlar :)

Piyasa da bir iki tane Pardus kitabı var. Ek olarak e-dergiler de
istemediğiniz kadar :) Biraz takip etmek ve kararlı olmak yetiyor ;-)

--
Kolay gelsin,
Mucip:)