[Pardus-kullanicilari] İçerik Filtreleme Programı

Aydın Demirel aydindem at gmail.com
1 Eyl 2010 Çar 22:43:32 EEST

Herkese merhaba;

Özgürlük için forumlarına daha önce yeni fikir olarak eklenen buradaki fikri
üzerime almıştım ve programla ilgili bir kaç aydır üzerinde çalışıyordum.
Programın adını özelliğine uygun olarak muhafız olarak koydum. Program
herhangi bir derlemeye gerek duymadan binary dosyadan çalışmaktadır. İleride
programın pisi paketini de yapmayı düşünüyorum.
Programın arayüzünü GLADE kullanarak hazırladım ve kodlamasını ise GTK
kütüphaneleri kullanarak C dili ile yaptım. Program temelde filtreleme işlemini
dansguardian kullanarak yapıyor. Benim yaptığım, kullanıcılar için
dansguardian ve tarayıcı gibi diğer programları yönetmek için bir arayüz.
Dansguardian hakkındaki detaylı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.
Program içerisinde kullanıcılar için detaylı bir kurulum ve yardım dosyası
hazırlanmıştır. Programın lisansı GPL’dir. Programı indirmek için buraya
tıklayabilirsiniz.
Program ile ilgili olarak her türlü öneri, geri bildirim, hata ve yeni istek
gibi özellikleri iletebilirsiniz. Programın şu anda beta aşamasında olduğunu
belirtmek isterim.

iyi çalışmalar
--
Aydın Demirel