[Pardus-kullanicilari] XBMC kurulumu

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
1 Eyl 2010 Çar 15:08:05 EEST

01 Eylül 2010 09:39 tarihinde Mustafa Tosuner <mztosuner at gmail.com> yazdı:

> Selim Bey,
> Yardımlarınız için teşekkürler.
> Paketleri kurdum, program menüden çalıştırılamıyor. Konsoldan şu mesajı
> alıyorum :
> mustafa at mustafa-pardus ~ $ xbmc
> /usr/lib/xbmc/xbmc.bin: error while loading shared libraries:
> libva-0.31.1.1.so.1: cannot open shared object file: No such file or
> directory
> Selam ve sevgiler,
> Mustafa

Merhaba,

ben test deposu kullanan sistemimde derlemiştim. demek libva ve
bağımlılıkları kırılıp ters bağımlılıklarının yeniden derlenmesi gerekmiş.
kararlı depo kullanan bir sistemde derlemeye çalışacağım.

şimdilik şu paketi kurup xbmc kullanabilmeniz lazım ama bu sefer de libva
ters (mplayer vs...) bağımlılıkları kırılacak muhtemelen.

http://packages.pardus.org.tr/pardus-2009-test/libva-0.31.1-6-4.pisi

Neler yapılabilir bir bakıp buraya yazarım...