[Pardus-kullanicilari] YNT: Tuhaf bir sorun: google arama motoru açılmıyor...

msen63 msen63 at ttmail.com
1 Eyl 2010 Çar 12:17:26 EEST

Bu sorun benim sistemimle ilgili bir şey de, nedenini bulamıyorum. Sanki "Google" bana küstü, bağlantı isteklerimi geri çeviriyor gibi bir durum var. Hata dökümünde "google.com.tr sunucusu bu bilgisayarın bağlantısını reddetti" diyor. Neden reddettiğini bilmiyorum ve nasıl çözeceğimi bulmaya çalışıyorum.
Mustafa ŞEN
G. S. Öğretmeni