[Pardus-kullanicilari] Bu saçmalığa bir son verilsin!...

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
30 Eki 2010 Cmt 19:15:08 EEST

30 Ekim 2010 17:25 tarihinde Mustafa ŞEN <ilkinsen at gmail.com> yazdı:

> Bu ileti ikidebir gelmeye devam ediyor. Daha  önce de sormuştum: neyin
> nesidir, niçin geliyor ve liste üyelerine gelmesini önlemenin bir yolu yok
> mudur?

+1

işlem basit aslında, bu liste sadece üyeler tarafından ileti alıyor.
gönderen kişi liste yöneticilerinden birisi tarafından üyelikten
çıkarılmalı.

şimdiye kadar ne olduğu zaten anlaşıldı. hele bir bakalım, uyaralım gibi
bir zaman verilmesine bence gerek yok.

bu benim fikrim elbette, iyi çalışmalar...

--
Yeni tanıştığım ciddi bir iş imkanı;
bilgisayar başında vakit geçirenler için