[Pardus-kullanicilari] Pardus-kullanicilari Toplu Mesajı, Sayı 57, Konu 34

ekrem cifter ehakkak at gmail.com
29 Eki 2010 Cum 22:56:59 EEST

Ynt: Pardus-kullanicilari toplu
mesajının içeriği > Pardus kurumsal 2 alfa'yı kurdum. Gimp resynthesizer'i
kurmak için,

http://svn.pardus.org.tr/pardus/playground/maidis/graphics/gimp-resynthesizer/pspec.xml
> -dv
>
> yazıp işlemleri yaptırdım. Ev dizininde
>

> gimp-resynthesizer-0.16-1.pisi çıktı. ancak bunu kuramıyorum. Yardım
> alabilmem mümkün mü?
>
> Teşekkürler.

Ünal Bey, Sayenizde uçbirimden kurmak gerektiğini öğrendim. Uçbirime
"sudo pisi it gimp-resynthesizer-0.16-1.pisi"
yazdım ve sorunu çözdüm. Çok teşekkür ederim.

Aydın bey cevapladığınızdan dolayı size de teşekkür ederim.
Saygılar, Sevgiler. Ekrem Çifter.