[Pardus-kullanicilari] Bir soru

Server Acim server at acim.name.tr
29 Eki 2010 Cum 18:07:26 EEST

Merhaba,
Pardus 2009'da OpenOffice Sunu ile bir sunum dosyası hazırlamaktayım.
Sunumun içine bir "ogv formatında" video ekledim. Üzerine tıkladığınızda bir programı çalıştırarak açılması gerekiyor.
Dosyayı seçip açması için "Etkileşim" seçeneği seçerek videoyu yerleştirdim.
Fakat, videoyu Firefox Web tarayıcı içinde yeni bir sekmede açıyor. Halbuki ben bu ogv video dosyasını Dragon Player gibi bir video oynatıcı ile açmasını istiyorum.
Bunu sağlamak için ne yapabilirim?
Yani OGV videolarını öntanımlı olarak Dragon Player ile açmasını nasıl sağlayabilirim?
Yardımcı olursanız sevinirim.

Sevgiler.

--
Server Acim
<-- Özgürlüğünüzü Çöpe Atmayın! -- > | <-- Do NOT Trash you FREEDOM! -- >