[Pardus-kullanicilari] Amarok 2.3.1 ipod bağlama sorunu

Tolga GiRAY giray.tolga at gmail.com
29 Eki 2010 Cum 01:40:06 EEST

  Merhaba, yaklaşık bir ay önce bilgisayarıma pardus 2009.2 yükledim ve
yavaş yavaş vücudumdan windows zehrini atmaya çalışıyorum :-) . Çözümünü
getiremediğim onlarca problem var şimdilik en çok kafama taktığım
ipodumu bilgisayara bağlayamamak.ipodu bilgisayara bağladığımda
bağlandığına dair hiçbir uyarı almıyorum.Internetten araştırdığım
kadarıyla  Amarok-ayarlar-yapılandır sekmesinde *Genel, Görünüm, Çalma,
Bilgi Ekranı, Motor, Koleksiyon, Last.fm ve Ortam Aygıtları* seçenekleri
mevcut fakat ben seçeneklere girdiğimde menüm *Genel,Koleksiyon,Internet
servisleri,Çalma,Bildirimler,Veri Tabanı* şeklinde. Acaba ben yanlış bir
menüye mi giriyorum? Eğer doğruysa ipodu bağlamak için nasıl bir çözüm
getirebilirim?

Teşekkürler.