[Pardus-kullanicilari] pardus kurumsal

Cafer Ayaş karaman2005 at gmail.com
28 Eki 2010 Per 23:23:59 EEST

selam bende tecrübelerimi paylaşmak istedim

Pardus kurumsal 2 yi kurdum sistem sorunsuz ve stabil
çalışmaktaydı.Sistem moobil 1.7 işlemci 512 ram öncelikle şaşırdım
sistem tabairi caizse canavar gibi hiçbir hata vermeden ve mükemmel
olarak çalışmakta ancak güncel depoya gidip güncellemeri yaptıktan
sonra grup başlatma hatası verdi ve tüm hayallerim yıkıldı.
Ama dedim ki bu alfa veya beta sürümü kararlı sürümde daha iyi olacak
diye umut ediyorum.

Uzun zamandır diyorum ki olacak bu iş olacak ve bizlerde milli işletim
sistemini kullanacağız.