[Pardus-kullanicilari] Pardus 2011 kurulduktan sonra açılış yapmıyor.

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
27 Eki 2010 Çar 14:15:58 EEST

Aydın bey
Dün aşşağıdaki linkten indirdiğim 25/10/2010 2011 nightly 64 bit iso
kalıbını indirip sata diske sorunsuz kurdum açılışta nerede takılabilir diye
esc tuşuna basarak grafik ekrandan çıkıp takip ettim gayet normal dosyaları
ve sistemi okuyarak açıldı bu akşam da indirdiğim 26/10/2010 nightly
sürümünü kurup deneyeceğim.Yalnız indirdiğiniz iso kalıbını 4x hızında DVD
ye yazdırmanız da fayda var yüksek hızlarda Cd kalitesinden kaynaklanan
problemlerle karşılaşabiliyorsunuz.Eğer ekran kartınız nvidia son
çıkanlardan ise önerim 27/10/2010 nightly sürümünü indirip kurmanız.İyi
günler

http://ftp.pardus.org.tr/pub/pardus/nightly/2011/install/x86_64/