[Pardus-kullanicilari] Pardus 2011 kurulduktan sonra açılış yapmıyor.

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
27 Eki 2010 Çar 12:58:44 EEST

Aydın Bey
Dizüstü Bilgisayarımın Usb den başlatma özelliği olduğu için Harici diske
2008.1 yükleyip grubu external hdd ye oluşturdum daha sonra aynı hdd nin
diğer bölümlerine 2011 ve Kurumsal2 nightly sürümlerinden kurup grub
oluşturma seçeneği ile bitirdim. açılış 2088 ile gerçekleştikten sonra 2008
in grubuna 2011 ve kurumsal2 yi ekledim yeniden başlattığımda her 3 sistemi
de rahatlıkla açıyorum. Hem bilgisayarın hemde harici hdd nin SATA olduğu da
bir gerçek.Bios ayarlarınızı kontrol etmenizde bir fayda oluşacağı
kanaatindeyim.Kolay gelsin.

Not: harici diske grub oluşturmakta en başarılı ve sorunsuz olan 2008 olduğu
için 2008.1 kuruyorum.Diğerlerinde hdd leri ya farklı algılıyor ya da harici
hdd nin MBR ına yazmıyor.