[Pardus-kullanicilari] pardus kurumsal

hasan hasbektas at hotmail.com
26 Eki 2010 Sal 22:49:00 EEST

Merhabalar,

Hüsrev ve Hüseyin Beylere,

Hüsrev'in önerdiği link (Türkçe) üzerinden windows altında pardus kurumsalı
yükindirdim ve dvd'ye kayır ettim. Arkasından makineme yükledim.
Ancak yüklerken (2009.2'den bilidiğim fakat kurumsal için gerekli olup
olmadığını bilmediğim halde) F4/güvenli kiple açtım. Yükleme sonlarına doğru
paketlerle ilgili kısmı doğru yapamadım. Paket yöneticisinden paketleri
kurmaya kalkıştım aşağıdaki mesajı aldım.
Belirtilen komut çalıştırılamıyor.
file:///usr/kde/3.5/share/applications/kde/packagemanager.desktop dosyası ya
da dizini mevcut değil.
Sistemi yeniden yükleyeyim mi yoksa paketleri yükleyebileceğim kolay bir yol
var mı?
Hasan

Not: Bu iletiyi pardus kurumsaldan yazdığımı da söyleyeyim.