[Pardus-kullanicilari] yazıcıdan çıktı alamama.

Hasan Bektaş hasbektas at hotmail.com
26 Eki 2010 Sal 02:28:30 EEST

Merhabalar,

Daha önce sorunsuz çıktı aldığım yazıcıdan bu defa çıktı alamadım.
Öncelikle yazıcının elektrikle ve bilgisayarla olan bağlantılarını kontrol
ettim. Arkasından yazıcıya tarama yaptırdım. Her şey normaldi, tarama
çalışıyordu.  Daha sonra böylesine bir sorunla karşılaşmış başka bir
Hasan var mı diye kontrol ettim, yokmuş. Anladığım kadarıyla bilgisayar
yazıcıyı görüyormuş.
Ne yapmam gerektiğine dair fikri olan var mı?
Windows illetinden kurtulalım.
Hasan