[Pardus-kullanicilari] panelde görev yöneticisi..

Hasan Bektaş hasbektas at hotmail.com
25 Eki 2010 Pzt 01:07:23 EEST

Merhaba,

İkazın için teşekkür ederim. Aslında biraz dikkatli olsaymışım benden başka kimsenin büyük harf kullanmadığını fark edebilirdim.
Ama neyleyeyim ki, zeka az yaş çok olunca bu tür dikkatsizlikler galiba kaçınılmaz oluyor.

Dediğini yaptım. Eskisi gibi olmadıysa da işime yarar. Eski panelde görev yöneticisi panele indirdiğim programcıkların sembolleri ile
panelde hazır gelen masaüstü göstergesi minik ekranların arasında çalışıyordu. Şimdi panelin sağdan en sonunda çalışıyor.

Tekrar teşekkürler
Hasan