[Pardus-kullanicilari] PARDUS KURUMSAL

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
23 Eki 2010 Cmt 23:18:21 EEST

Hasan bey
1- DVD yi iso kalıp olarak mı kazdırdınız.
2-Bilgisayarınızın ilk açılışında del veya F1 i basılı tutarak BIOS u açın
boot seçenekleri kısmına gelin ilk sıraya CD/DVD rom u daha sonraki sıraya
hdd alın F10 ile kaydedip çıkın.DVD niz i iso olarak kaydettiyseniz
başlattığınızda cd den kuruluma başlayacaktır.Kolay gelsin