[Pardus-kullanicilari] Anakart değişikliği sonrası 2009 açılmıyor

Mustafa ŞEN ilkinsen at gmail.com
23 Eki 2010 Cmt 16:25:41 EEST

Merhaba, bilgisayarımın anakartını değiştirdim. Bir sürü sorunla karşıyayım.
Günlerce uğraştan sonra birkaç kez açabildiğim 2009-2 sistemim şu an
açılmıyor. Açılış başlıyor, disk bölümleri tablosunda 2009-2 seçildikten
sonra bir süre daha açılış işlemleri devam ediyor ancak "servisler
başlatılıyor" yazdıktan hemen sonra görüntü gidiyor, öylece kalakalıyorum.
Ekran kartı ayarlarından olabileceğini sanıyorum ancak ne yapacağımı
bilemedim. Bu iletiyi de Kurumsal-2'den yazdım. Yardımlarınızı bekliyorum,
iyi günler....

Mustafa ŞEN