[Pardus-kullanicilari] 2011 Beta çalıştıramadım.

Aydın Deniz Şenler adsenler at gmail.com
22 Eki 2010 Cum 22:03:17 EEST

Merhaba,
Masaüsütüne rahatlıkla kurduğum 2011 Beta'yı, daha önce 2009 kurmuş olduğum
harici diske de kurdum ama bir türlü çalıştırmak mümkün olmadı.
Hani açılış ekranında önce bir disk sonra da yapılanma simgesi görünmeye
başlıyor ya, işte tam ondan sonra öteki simgeler daha ortaya çıkamadan ekran
kararıyor, sol üst köşede imleç yanıp sönmeye başlıyor, konsol da komut kabul
etmiyor "cannot execute ...., , .... too spawning " diyor kalıyor.
Harici diskim HP dizüstüne bağlı, daha önce 2009 da bir sorun olmamıştı.
Hatalar için bakılabilecek log dosyaları var mıdır?