[Pardus-kullanicilari] Pardus 2011'de HP LaserJet 1000 Yazıcı Tanıtımı

Ahmet AKMAZ ahmetakmaz at gmail.com
20 Eki 2010 Çar 18:07:13 EEST

20 Ekim 2010 17:57 tarihinde Aydın Deniz Şenler <adsenler at gmail.com> yazdı:

> Test deposundaki adresi aşağıda:
>

> http://paketler.pardus.org.tr/2009/pardus-2009-test/hplip-gui-3.10.5-41-8.pisi

deneme11 at pardus2011 ~ $ su -
Parola:
pardus2011 ~ # pisi it
http://paketler.pardus.org.tr/2009/pardus-2009-test/hplip-gui-3.10.5-41-8.pisi
hplip-gui-3.10.5-41-8.pisi     (1.2 MB)100%    105.97 KB/s [00:00:00]
[tamamlandı]
Sistem hatası. Program sonlandırıldı.
hplip-gui paketi, Pardus 2011 sürümü ile uyumlu değil.

Genel yardım için lütfen 'pisi help' komutunu
kullanınız.
Geri izleme verisi almak için lütfen --debug seçeneğini kullanın.
pardus2011 ~ #