[Pardus-kullanicilari] PROGRAM YÖNETİCİSİ

Hasan Bektaş hasbektas at hotmail.com
20 Eki 2010 Çar 18:01:06 EEST

Merhabalar,

Öncelikle Hüsrev'in üzerimde doping etkisi yapan  sözlerine teşekkür
ederim.

mkdir ~/kmailYedek
mv ~/.kde4/share/config/kmail* ~/kmailYedek
mv ~/.kde4/share/apps/kmail ~/kmailYedek/kmail

Sonra konsole (terminale)  gittim. Gelen ekrana yukarıdaki komutları
satır satır yazdım ve her satırdan sonra enter dedim.
Sanırım istediğim oldu.
Arkasından kmaili elmek adreslerim olan gmail,hotmail,ttmail için ayrı
ayrı
yapılandırdım. Üçünden de posta gönderebildiğim halde sadece ttmail
ve gmail adreslerime gelen postaları alabildiğimi fark ettim. İletileri
kontrol et seçeneğini tıkladığımda hotmail adresime gelen postaları
okuyamadığını " Sunucunun yanıtı: "POP3 server failed to process
your request" dosyası okunamıyor"  hatası verdiğini gördüm.
Hotmaili doğru yapılandırdığımdan eminim. Nedeni hakkında bilgisi
olan var mı?

Hüsrev'e not: Eğer gmailden hasbektas rumuzunu alabilmiş olsaydım
kesinlikle gmail kullanırdım ama ancak hasbektas1'i alabildim. Adımın
sonunda numara olması mutant hissi doğuruyor bende.

Ayrıca Pardus konusunda pes etme sınırına gelmedim değil. Eğer her
seferinde Bizans (İznik) İmparatoru Ioannes III. Dukas Vatatzes 800 yıl
önceden seslenmemiş ve "Romalılar!  Devletimizin varlığının devamı
için romalılar roma topraklarının yetiştirdiği, romalı ellerin ürettiği ile
yetinmek zorundadır" dememiş olsaydı çoktan terk ederdim.
Windows illetinden kurtulalım...
Hasan Bektaş

Bu elmeğii kontact üzerinden yazıp gönderdiğimi söylemeyi
unutmuşum.