[Pardus-kullanicilari] XFCE'de Panel yok

H.Adil Dönmez adildonmez at gmail.com
20 Eki 2010 Çar 14:41:20 EEST

Merhaba.

2009.2 kurulu bilgisayarımda, Pardus'ta kullanılabilen masaüstü ortamlarını
deniyorum. KDE dışında Gnome ve E17 şu anda oldukça iyi, kullanılabilir
durumda.

*LXDE* paketlerini bulamadığım için deneyemedim. Eskiden bir ara kurup
kullanmaya çalışmıştım ama çok eksik ve sorunluydu.

*Openbox* açılıyor ama sadece siyah ekranla. Sağ tık menüsü ile uygulamalar
kullanılabiliyor olsa da, bir masaüstü görünmemesi hoş değil.

*Gnome*'deki tek sorun sistemi kapatacak bir araç olmaması.  Mecburen ya
konsol yardımıyla, ya da "Çık" deyip GDM ekranından seçerek kapatıyorum.
Başka sıkıntı yok.

*E17*'nin ise ara sıra çökerek moral bozması ve composite ayarlarıyla
kullanılamaması dışında problemi yok.

*XFCE* de en az diğerleri kadar güzel oldu ama her nedense panelini
bulamıyorum. Diğer masaüstleriyle oynarken yaptığım bir ayar yüzünden mi
oldu bilmiyorum. KDE 3 kullanırken Çalıştır penceresine "kicker" yazar
paneli yeniden açardık. Burada işe yaramıyor. Menüden de "panel" uygulaması
açılmıyor.

Panelimi nasıl bulabilirim?

Saygılarımla.

H.Adil Dönmez