[Pardus-kullanicilari] Ynt: Pardus Enlightenment

H.Adil Dönmez adildonmez at gmail.com
20 Eki 2010 Çar 11:56:03 EEST

İbrahim Bey merhaba.

Bütün pencerelerde oluyor. Önce nasıl yapacağımı bilememiştim ama sonra
modülleri açıp kapatmayı öğrendim. Dediğiniz gibi composite modülünü
çıkardığımda sorun düzeliyor düzelmesine de, E17'nin keyfi azalıyor.

Sitesinden birçok temalar bulup yükledim, istediğim gibi ayarladım. Gayet
şık oldu. Yalnız sık sık çöküyor, kapanıyor.

Saygılarımla.

H.Adil Dönmez

Not: Şu an Pardus E17 üzerinden yazıyorum.