[Pardus-kullanicilari] pardus yardımı

ömer yenidünya omeryenidunya_18 at hotmail.com
19 Eki 2010 Sal 18:04:04 EEST

Pardus işletim sistemi biraz kurcalayınca hoşuma gitti, uzun vadede ikinci işletim sistememim olarak kullanmayı düşünüyorum fakat tam olarak çözmediğim bazı şeyler var.

- İşletim sisteminin yönetimsel komutları,

- Sistem hataları ve kilitlenmelerin sebepleri ve çözüm yolları. (sadece ctrl+esc mi?)

- hata tolerans sistemleri,

- Dosya ve yazıcı paylaştırılması,

- Sistem performansının izlenmesi ve denetlenmesi,

bu sorularım biraz basit gelebilir ama uğraşmama rağmen pek birşey bulamadım. cevaplarınız için şimdiden çok teşekkür ederim.