[Pardus-kullanicilari] Pardus 2011'de Grub Ekleme

Erdem ARTAN badibere at gmail.com
19 Eki 2010 Sal 17:10:58 EEST

Daha da kolayı var.

Eğer 2009.2'nin dosyalarına erişebiliyorsanız, 2009.2'nin /boot dizini
altında kernel ve initramfs dosyalarını göreceksiniz. Bu dosyaların tam
adını ve 2009.2'nin bulunduğu diski açılış yöneticisinden ekleyebilirsiniz.

Hatta daha kolay bir şekilde, 2009.2'nin /boot/grub/menu.lst dosyasına
erişebiliyorsanız, içindeki ilgili kısmı 2011'in /boot/grub/menu.lst
dosyasına kopyalayın.

Erdem Artan
Pardus-Linux.Org