[Pardus-kullanicilari] PROGRAM YÖNETİCİSİ

Hasan Bektaş hasbektas at hotmail.com
19 Eki 2010 Sal 00:39:04 EEST

A.D.Şenler'e selam,

Verdiğin bilgiye teşekkür ederek başlayayım.

Öncelikle pardus kullanmak benim neyime.... imiş!
Belli ki bu elmek ortamında bana yer yokmuş,  zira dediklerinden hiç bir şey anlamadım.
İşin yazılım yanına dair en ufak bir bilgim yok.
Yazman zor olmayacaksa dediklerini nereden ve nasıl yapmam gerektiğini açıklayabilirsen memnun olurum.
Yoksa hotmaille idare etmeye devam ederim.
Windows illetinden kurtulalım.
Sağlıklı uzun ömür dileklerimle....
Hasan Bektaş