[Pardus-kullanicilari] kurumsal2'de firefox ve google chrome hatası

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
17 Eki 2010 Paz 20:03:30 EEST

Selim bey cevabınız için teşekkür ederim
sudo cp -Rfv {etc,opt,usr} /
komutu ile sistemime kopyalan dosyaları tek tek silmemi mi öneriyorsunuz?
Bunlar başka başkalarının üzerine yazılmış olamazlar değil mi?

17 10 2010 tarihinde Selim Tavşan <selimtavsan at gmail.com> yazmış:

--
Doç. Dr. Ünal Özüm
Cumhuriyet Üniversitesi Tıp Fakültesi