[Pardus-kullanicilari] Flash bellekte kullanıcı hakları sorunu

Hadi SOFUOĞLU hadi.sofuoglu at gmail.com
17 Eki 2010 Paz 17:13:32 EEST

  Selam arkadaşlar;

Sisteme bağladığım flash bellekler salt okunur olarak açılıyor.
Sadece okuma yetkim oluyor, yazma yetkim olmuyor.
Hiçbir şekilde dosyalarımı flash belleğe atamıyorum...

Flash bellek içinde sağ tıklayıp dosya izinlerine baktığımda şöyle
görünüyor.

*****************
Sahibi: İçeriği görebilir ve değiştirebilir
Grubu: İçeriğini görebilir.
Diğerleri: İçeriğini görebilir.

Kullanıcı: YCemil
Grup    : root

Sistem yöneticisi haklarıyla bile dosya izinlerini değiştiremiyorum.

Bu sorunu nasıl halledebilirim?
Yardımcı olabilecek arkadaşlara teşekkür ederim.

Hadi SOFUOĞLU