[Pardus-kullanicilari] 2011 de pisi hatası

Ahmet AKMAZ ahmetakmaz at gmail.com
17 Eki 2010 Paz 16:15:58 EEST

16 Ekim 2010 08:47 tarihinde Ertuğrul Erata <ertugrulerata at gmail.com> yazdı:

> Ben alfa dan güncelleme yapmak için aşağıdaki yolu izledim:
>
> 1. fatih in verdiği yeni pisiyi kurdum. "pisi it "
> 2. eski depoyu sildim. " pisi rr pardus"
> 3. sonu xz ile biten yeni depoyu ekledim. " pisi ar pardus http://.....xz"
>
> 4. pisi ur
> 5. pisi up
>
> problemsiz olarak ne kadar paket var ise hepsini indirdi ve yeniden kurdu.

Burada söylenenleri yaptım. Yapılandırma esnasında şu hatayı verdi.

zlib paketi
yapılandırılıyor

zlib yapılandırması başarısız oldu.
zlib
yükseltildi.

Kuruluyor 33 /
848

urlgrabber-3.9.1-7-p11-i686.pisi [önbellekte]
Installing urlgrabber, version 3.9.1, release 7
Yeni dağıtım yayımına
yükseltiliyor.

urlgrabber için kaldırma öncesi işlemler çalıştırılıyor
Program sonlandırıldı.
Betik hatası: tr.org.pardus.comar.ImportError: libz.so.1: wrong ELF class:
ELFCLASS32
Genel yardım için lütfen 'pisi help' komutunu
kullanınız.

@pardus2011 ~ $

--
Ahmet AKMAZ

Karanlık ebedî değildir. Aydınlık günler için mücadele gerekir.