[Pardus-kullanicilari] K3B de video dosyasını görememe

Serdar Özgür vefaliserdar at gmail.com
15 Eki 2010 Cum 11:54:45 EEST

İyi günler olsun.

Sabah epeyi bir uğraştıktan sonra K3B de video dosyasını görüntüleyebildim.
( ilgili dosyaya sağ tık - k3b projesi oluştur ile ) daha sonra bu projeyi
kayıt ettim. Sonrasında da sürücüye Cd yi taktım ve açılan pencereden " k3b
ile dosya projesi oluştur " seçtim. program açıldıktan sonraysa kayıt
ettiğim projeyi açtım. sağ taraftaki pencerede avi uzantılı dosyayı gördüm.
Ancak üzerine çift tıklamanın ardından alttaki pencereye yerleşti. Yalnız
yerleşirken "k3b verilen mpeg dosyalarından bir vcd kalıbı oluşturacak fakat
bu dosyalar vcd biçiminde olmalıdır. k3b henüz mpeg dosyalarını yeniden
örneklendiremiyor " uyarısını aldım. Ardından tamam ı tıkladım ve yazdır a
bastım. Yazma işleminden sonra Cd yi yeniden sürücüye takıp dolphin le açtım
fakat sabit diskteki dosyanın aynısını Cd de gördüm. Yani Vcd
oluşturamamıştım.
Yeniden Avidemux u açıp otomatik - Vcd yoluyla bu kez uzantısını mpeg
yaparak dosyayı encode ettim. Ve k3b ile yukarıdaki işlemin aynısını
yineledim. Cd yi yeniden sürücüye takıp içini açtığımda da sabit diskteki
dosyaları içinde gördüm. Yani bu kez de başarılı olamamıştım Vcd
oluşturmakta.
Acaba k3b ile nasıl Vcd oluşturabilirim? Ya da bu işi yapabilecek ve
Pardusla uyumlu başka bir Vcd yapma programı var mı? Pisi deposunun
çokluortam kısmında bulamadım. Hemen belirteyim katkı deposu da pisi de
mevcut.

Serdar Özgür.