[Pardus-kullanicilari] conventer programı

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
14 Eki 2010 Per 15:21:17 EEST

14 Ekim 2010 14:33 tarihinde Süleyman Bostancı
<bostanci.suleyman at gmail.com>yazdı:

> Bu konu hakkında benim de yazmak istediğim bir şey var: Pardus depolarında
> eskiden mconverter diye bir program vardı. Hatta bir başka basit converter
> programı daha vardı her neyse bu programlar gayet güzel sorunsuz ve hızlı
> bir şekilde video ve ses dönüştürme yapıyordu. Şimdi ise diğer platformlarda
> birçok converter programı varken (Diğer linux dağıtımlarında da eminim
> vardır) Pardus da bir tane converter programı ne yazık ki yok.
>
> *NOT: ffmpeg ile konsoldan yapılan dönüştürme işlemleri hem karışık hem de
> istenilen sonucu asla vermiyor. Kdenlive ve diğer video editorler ise bu
> [...]

geliştirici listesinden de bu durumu ilgili hata kaydı ile beraber
görmüştüm. şu an mconverter kde4 altında
çalışamıyormuş ve yüksek ihtimalle çalışamayacakmış.

avidemux ile dönüştürme işlemlerini yapamadığınız bir senaryo var mı? tam
emin değilim ama avidemux da
mencoder veya ffmpeg kullanıyor alt yapı olarak...