[Pardus-kullanicilari] Kurumsal 2 de kernel güncellemesi olacak mı?

Sencer HAMARAT sencerhamarat at gmail.com
14 Eki 2010 Per 11:26:57 EEST

Bahsettiğiniz durum için muhtemelen aynı sürümün sadece kernel-modules
güncellemesi yeterli olacaktır tahminimce.
Ancak kurumsal firmalarda sürekli donanım değişikliği pek nadir görülen
bir durum olduğundan çok da önemli olmayacaktır bu durum. Keza yeni alınan
makinelerden bahsedecek olursak tahmin ediyorum ki yine de bir problem
yaşanmaz.

Şöyle ek bir açıklama yapayım: Tahmin ediyorum ki kernel geliştiricileri,
piyasaya çıkacak ürünün henüz son halini alıp piyasaya sürülmeden önce
sürücülerini hazırlamış ve çekirdeğe gömmüş oluyorlar. Eski çekirdekler
içinse eğer çekirdek yapısı izin veriyorsa ek modül yazılıyor. Bu da demek
oluyor ki donanım sizin elinize geçmeden önce yeni bir stabil çekirdek ya
da aynı çekirdek için ek çekirdek modülü ile donanımı sisteme
tanıtabilirsiniz.

Thu, 14 Oct 2010 11:21:17 +0300 tarihinde Coskun AKTAS
<CAKTAS at iaosb.org.tr> şöyle yazmış: