[Pardus-kullanicilari] klasor içindekı dosyanın windows tarafından görünmemesi

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
12 Eki 2010 Sal 14:07:45 EEST

Merhaba,

12 Ekim 2010 13:55 tarihinde basar yıldırım <basaryldrm at gmail.com> yazdı:

> sevgili  pardus kullanıcıları son zamanlarda pardus (pardus 2009 tüm
> güncellemeler alınmış durumda) la haricı harddisk e açtığım bir klasörü
> windows dan açmak istediğimde windows klasörü görüyor fakat içini açamıyor
> bunun sebebi hakkında bilgisi olan varmı acaba

sebebini bilmemekle beraber benim de başıma benzer bir durum gelmişti. ntfs
disk bölümündeki hatırı sayılır boyuttaki bir klasörü
açmaya çalıştığımda şu an tam hatırlamadığım bir hatayı tüm windows
sistemlerde almıştım. klasörün adında boşluk karakteri vardı.
normalde bunun böyle bir etki yapması biraz düşük ihtimal ama ondan
olabilir.

benim sorunu nasıl çözdüğüme gelirsek; klasörü yine aynı disk bölümünde
Pardus altında farklı ve daha basit bir isim ile kopyaladım.
sorunsuz gördü.

yani;
klasörün önceki ismi   : isim a. b.
klasörün sonraki ismi : isim