[Pardus-kullanicilari] Kesilen Cereyanlar Sonunda Pardus 2011 Alfa Açılmadı

Ahmet AKMAZ ahmetakmaz at gmail.com
10 Eki 2010 Paz 19:26:38 EEST

10 Ekim 2010 19:22 tarihinde Selim Tavşan <selimtavsan at gmail.com> yazdı:

> 10 Ekim 2010 19:13 tarihinde Ahmet AKMAZ <ahmetakmaz at gmail.com> yazdı:
>
> $ pisi list-pending

> İlk olarak tavsiyem sistemi açarken işletim sistemi seçtiğimiz ekranda
> (Grub) f2,f3,f4 tuşlarından birisiyle açılan menüde
> "diski onar" seçeneğini seçtiğinize emin olup öyle başlatın, her ihtimale
> karşı taransın. ardından sistem otomatik yeniden başlayacaktır.
>
> geri alma işlemi muhtemelen olmuyordur, çünkü 2011 depolarında 2009 kararlı
> deposu gibi eski paketler tutulmuyor olabilir. geri alacağı
> paketler sisteminizin ön belleğinde yoksa hata verecektir.

>>> knetwormanager-common
>>> libarchive
>>> texlive-basic
>>> plasma-applet-networkmanagement
>>> phonon-backend-gstreamer
>>> boot-manager
>>> kdemultimedia
>>> openssh
>>>

> bu paketlerin hepsini yeniden kurmayı deneyin. şimdilik aklıma başka bir
> şey gelmiyor...

Teşekkür ederim Selim Bey. Yukarıda örneğini verdiğim gibi kurulurken hata
veriyor.

Sistemde /var/run/dbus/system_bus_socket dosyasını Pardus 2011 Alfa 64bit
kurulu arkadaşlardan birisi gönderebilirse dosyayı kopyalayıp bir denemek
istiyorum.
--
Ahmet AKMAZ

Karanlık ebedî değildir. Aydınlık günler için mücadele gerekir.