[Pardus-kullanicilari] Kesilen Cereyanlar Sonunda Pardus 2011 Alfa Açılmadı

Ahmet AKMAZ ahmetakmaz at gmail.com
10 Eki 2010 Paz 19:06:25 EEST

10 Ekim 2010 19:01 tarihinde Selim Tavşan <selimtavsan at gmail.com> yazdı:

> 10 Ekim 2010 18:44 tarihinde Ahmet AKMAZ <ahmetakmaz at gmail.com> yazdı:
>
> $ pisi it boot-manager --reinstall
>>

> yakın zamanda index güncellenmiştir veya indexte hata vardır. hatta bana
> paketin adında bir hata var gibi geldi :)
> alfa1 >> alpha1
> şurada paket var:
> http://packages.pardus.org.tr/pardus/2011/stable/x86_64/boot-manager-3.0.0_alpha1-33-1.pisi
> bir süre sonra depoyu güncelleyip tekrar deneyin...
>
> bu arada boot-manager paketi hatalı mı gözüküyor?

Evet.

> pisi list-pending

Bunu kontrol etmedim. Kontrol edip tekrar cevap yazayım.

> çıktısında bir şey var mı?
>
> pisi check çıktısında neler var?

Ekran kayarken yazabildiğim bozuk paketler.
dhcp
knetwormanager-common
libarchive
texlive-basic
plasma-applet-networkmanagement
phonon-backend-gstreamer
boot-manager
kdemultimedia
openssh
sistem-config-printer

--
Ahmet AKMAZ

Karanlık ebedî değildir. Aydınlık günler için mücadele gerekir.