[Pardus-kullanicilari] Fwd: aynı ağda pardus ve findos

Botan Gunoz pardus.mbg at gmail.com
9 Eki 2010 Cmt 18:15:14 EEST

sayın furuncu

sanmıyorum, çünkü, denemiştim önerinizi. findoslu notebook ağa bağlı iken,
firewall'u tamamen kapatmıştım, hatta bir keresinde versiyon yükseltilmesi
gerekirken tamamen kaldırmış ve öyle denemiştim....

esasen findoslu notebook ağa bağlı değilken de parduslu masaüstü media
center'ı, benzer şekilde media center'da parduslu masaüstünü görmüyorlar.

findoslu bilgisayar bir notebook, yani her zaman bağlı değil zaten.
dışarıda ve ağın da dışında kullanıyorum çoğunlukla..

pardustan findos'a veya tersi, bir dosya aktaracaksam, önce server'a: server
üzerindeki bir sd üzerindeki bir klasöre, sonra o klasörden diğer sisteme
aktarıyorum.
işte bundan kurtulmak istiyorum asıl!

sadece ağa bağladığımda söylediğim konu gündeme geliyor. bu arada xp media
center yüklü gelmişti.

çok basit bir yerde takılıyoruz, ama nerede?
--
pardus.mbg