[Pardus-kullanicilari] İnternet bağlantısının kesilmesi.

Özgen Gülmen Ozgen.gulmen at bafayag.com
9 Eki 2010 Cmt 12:30:48 EEST

Merhabalar,

Ben de kendi deneyimimi aktarayım. Daha önce WPA olan kablosuz şifreli
bağlantı tipini WEP'e çevirdikten sonra, Pardus 2009 sürekli internet
bağlantısını kaybetmeye başladı. Yeniden bağlantı sağladığımda örneğin
firefox'u açar açmaz bağlantıyı tekrar kaybediyordu. Tekrar bağlanıp,
sayfayı yenile yaptığımda anında bağlantı kopuyordu.

Tekrar WPA'ya döndüm. WPA gayet kararlı çalışıyor. Bağlantı kopmuyor.

Konu ile ilgili çalışanların dikkatine ve ilgisine sunarım.

* Not: Bu sorun Pardus 2008'de yoktu. Uzun süre WEP ile çalıştırdığım
için rahatlıkla sorunun Pardus 2009 ile ilgili olduğunu söyleyebilirim.

Özgen Gülmen

* * *