[Pardus-kullanicilari] Pardus 2011 usbden kurulum

Coskun AKTAS CAKTAS at IAOSB.ORG.TR
8 Eki 2010 Cum 09:41:22 EEST

ilk olarak gerekiyorsa bölüm oluşturup biçimlendiriyor ve cd kalıbındaki paketleri sisteme kurum yapılandırmadan geçiyor. bu kısım
ilk %50 dilim. bunu hızlıca halletmiş.

Biçimlendirme işlemi 2 dakika sürdü. Paketlerin kurulumu 5 dakika.

ardından kurduğu paketlerin içerisinden sistemin temelini oluşturan baselayout, python, kernel gibi paketleri yapılandırmaya geçiyor.
bu aşamanın vakit alması normaldir. bu kısım da %50-56 lık dilime denk geliyordur muhtemelen...

%50-54 lük kısım 20 saniye kadar %50-56 lik kısım 6 dakika sürdü. Bir ay önce sda ya kurduğum Pardus 2011, toplam  10 dakikada sürmüştü.

ardından kalan paketlerin yapılandırmasını yapıyor. %56-%100 lük dilim ise bunu kapsıyor.

son olarak da root parolasını kaydedip kullanıcıyı oluşturuyor ve açılış yöneticisini yapılandırıyor. ardından sistemi yeniden başlatmanızı istiyor.

bence 20 dk kadar bir süre sabretseydiniz daha iyi olurdu, belki kurulum sorunsuz bitecekti...

İlk kurulumda 20 dakikadan fazla bekledim. İkincisinde yaklaşık 10 dakika bekledim. Halbuki % 50 lik ilk bölüm 5 dakikada kurulunca ikinci % 50 de aşağı yukarı o kadar sürüyor olmalı. Daha önceki sürümlerde hep böyle oldu.

Yazılımın alfa aşamasında olduğunu biliyorum fakat yazıların tamamını Türkçeye çevirebilirsek ne yaptığımızı daha iyi anlayacağım.

tamamen katılıyorum, zaten tamamen Türkçeleştirmeden beta çıkar ama daha nihai bir sürüm çıkmayacaktır, bu tür şeyler sürüm engelleyici
olarak kabul görmektedir :)

Benim istediğim betadan önce olmasıydı. Bu yoğunlukta fırsat bulamayabilirler.

iyi çalışmalar...