[Pardus-kullanicilari] Pardus 2011 usbden kurulum

Coskun AKTAS CAKTAS at IAOSB.ORG.TR
8 Eki 2010 Cum 08:09:59 EEST

Günaydın Arkadaşlar

Usb bellekten harici diske kurulum yapmak için uğraşıyorum. En son Pardus-2011-Nightly-x86_64-[20101006].iso dosyasını kurmaya çalıştım. İlk defa kurulacak bölüm olarak sdb kısmını seçebildim. Gerçi sdb yi seçerken bir takım takılmalar oldu ve hatalar verdi. Birkaç defa yalıdan başlatmak zorunda kaldım. En son denediğim iki kurulum işleminde %50  ye kadar olan bölüm 5 dakika sürdü. %50-54 arası onbeş- yirmi saniye arasında kuruldu. % 54-56 arası 6 dakika sürdü. Daha fazla dayanamadım ve kurulumu iptal ettim. Bu sorun donanımsal mıdır yoksa yazılımsal mıdır?

Yazılımın alfa aşamasında olduğunu biliyorum fakat yazıların tamamını Türkçeye çevirebilirsek ne yaptığımızı daha iyi anlayacağım.

İyi Günler

Coşkun AKTAŞ

Verilerinizin güvenliğini sağlamak ve virüslerden kurtulmak için TÜBİTAK'ın PARDUS işletim sistemini kullanabilirsiniz.
http://www.ozgurlukicin.com/