[Pardus-kullanicilari] İnternet bağlantısının kesilmesi.

Değer Muharrem PardusTestcisi at f2s.com
7 Eki 2010 Per 10:51:08 EEST

On Thursday 07 October 2010 06:48:33 Ali E.İMREK wrote:
   07 Ekim 2010 02:50 tarihinde Hasan Bektaş <hasbektas at hotmail.com> yazdı:
   > Merhabalar,
   >
   > Eskiden olmuyordu ama son zamanlarda ara sıra oluyor. Bilgisayarı
   > açıyorum, internete bağlanmak üzere firefoxı tıklıyorum; (her zaman
   > değil) açılmıyor. Bağlantı yöneticisine göz attığımda "bağlı değil"
   > ikazıyla karşılaştım. Soldaki kutucuğu tıklayınca bir süre sonra
   > bağlandım. Bu aksilik bir kaç kez tekrarlandı. Nedeni hakkında bilgisi
   > olan var mı?
   > Kelalaka ama Pardus Kurumsal'ın CD'si var mı?
   > Windows illetinden kurtulalım...
   > Sağlıklı uzun ömür dileklerimle...
   > Hasan

   Bende de var bu hata ama sadece bende oluyor diye düşünmüştüm zira çok
   kurcalanmış bir sistemim var, demek genel bir sorun.
   Profilde sabit ip tespit etmiştim, sistem açılışında bağdaştırıcı ip
   alıyor ama route -n çıktısında ağ geçidi görünmüyor. Elle tekrar
   bağlamam gerekiyor.

Merhaba,

Benzer problemi bende yaşadım. İsim sunucularına router'in DHCP sunucusunun
adresini vermekle [192.168.1.1] çözüldü bendeki problem. Acaba bu şekilde
çözmek mümkün mü?

Değer