[Pardus-kullanicilari] İnternet bağlantısının kesilmesi.

Hasan Bektaş hasbektas at hotmail.com
7 Eki 2010 Per 02:50:36 EEST

Merhabalar,

Eskiden olmuyordu ama son zamanlarda ara sıra oluyor. Bilgisayarı açıyorum, internete bağlanmak üzere firefoxı tıklıyorum; (her zaman değil) açılmıyor. Bağlantı yöneticisine göz attığımda "bağlı değil" ikazıyla karşılaştım. Soldaki kutucuğu tıklayınca bir süre sonra bağlandım. Bu aksilik bir kaç kez tekrarlandı. Nedeni hakkında bilgisi olan var mı?
Kelalaka ama Pardus Kurumsal'ın CD'si var mı?
Windows illetinden kurtulalım...
Sağlıklı uzun ömür dileklerimle...
Hasan