[Pardus-kullanicilari] 2011 64Bit Pure 64Bit mi olacak?

Özkan Sürücü ozkans892 at gmail.com
6 Eki 2010 Çar 21:35:14 EEST

Merhaba,
Bildiğim kadarıyla 32 bit ve 64 bit olacak. 64 Bit dağıtım 32 uygulamaları
da çalıştıracak. Yalnız 4 GB ram üzeri bilgisayarlarda tavsiye ederim. Çünkü
32 bit mimarisi 3.5 GB ram den fazlasını göremiyor. Fakat 64 Bit mimarisi 4
GB ta kadar ve üzeri ramlere veri akışını sağlayabiliyor. Tabi bu 2 GB ram
olan bilgisayara 64  bit kurulmaz anlamına gelmez.

Not: yanlışım varsa düzeltin bildiğim kadarıyla az biraz anlatmaya çalıştım
:)

*İ**yi Çalışmalar...
Özkan SÜRÜCÜ*

Pardus 2009.2 'yi Denediniz mi ?