[Pardus-kullanicilari] Yeni Milky Setinin bir Öğesi Hakkında-Sayın Geliştiriciler

Blue Berry wenbrand at yahoo.co.uk
6 Eki 2010 Çar 02:24:05 EEST

Selamlar

Pardusumuzu en son güncellenmiş haliyle kullanıyorum.en son güncellemeden sonra
alttaki ses simgesi değişti.sorun şu bir megafondan ya da hopalörden ziyade
-alttaki küçük hali- bir anahtara benziyor.hatta ilk gördüğümde bu anahtar
simgesi niye geldi şimdi.demiştim. Geliştiricilerden rica ediyorum sadece lütfen
bu yanlış ve gıcık simgeyi değiştirip ve neyi temsil ettiği belli olan bir şeye
çevirirseniz sevinirim. kolay gelsin.