[Pardus-kullanicilari] Beni duyan yok mu?( Yazıcı paylaşımı )

Hasan Bektaş hasbektas at hotmail.com
6 Eki 2010 Çar 01:31:01 EEST

Merhaba,

Yazacaklarım sorununla direkt ilgili değil ama belki katkıcıların işine yarayabilir. Yaklaşık 10 dakika önce pardus üzerinden hotmail aracılığı ile, pardus kullanıcıları ortamına elmek gönderdim. Doğal olarak bir kaç saniye sonra elmeğim benim hotmailime de düşmesi gerekirdi ki düşmedi. Merak ettim makineyi kapatıp açtım. Win7 üzerinden hotmailime ulaştım. İletim orada görünüyordu. Makineyi kapatıp pardusla açtım. Elmeğim yine görünmedi. Bu iletimi sonlamaya hazırlanırken gelen kutusuna bir kez daha baktım. Yine yok. Hadi biraz Mahir Kaynak olalım (Allah Korusun!)  galiba windowsun pardusla bir alıp veremediği var diyelim.

Ve umarım işe yarar.
Ve bu yüzden "windows illetinden kesinlikle kurtulalım"
Sağlıklı uzun ömür dileklerimle