[Pardus-kullanicilari] Gimp ya da bilgisizlik üzerine...

Hasan Bektaş hasbektas at hotmail.com
6 Eki 2010 Çar 00:56:20 EEST

Merhabalar,

Gimp konusunda yardım talebime yanıtlarınızdan yola çıkarak, gimp öğrenmeyi kafaya koydum. e-dergide bu konuda yazılmış sekiz sayfa yazıyı da görünce "hah tamam!" dedim, bu yazılar yardımıyla halledebilirim. Nasıl bir şeymiş şu gimp deyip öncelikle paket yöneticisinden gimp'i açtım. Ekranımın ortasına GNU Resim Düzenleme... paneli, solunda araç kutusu, sağında Katmanlar ve kanallar isimli iki panel geldi. Katmanlar ve Kanallar ...isimli paneli,  panel çubuğu üzerine indirmek isterken dalgınlıkla kapat(X) tuşunu tıklayınca Katmanlar ve kanallar paneli ortadan yok oldu.  Programı (gimp) kapatıp yeniden açtım. Değişen bir şey olmadı. Yani gidiş o gidiş.

Bir de Pardus'un yazılım kısmına katkı sağlayabilecek donanımdan yoksun olmam, sorunlarına çare arayanlara söyleyebilecek bir şeyimin olmaması ( ki yaşamını neredeyse başkalarının sorunlarına  çözüm üretmeye harcamış biriyim) fena halde sıkıyor canımı. Bazen kafamı duvara vurmak geçmiyor da değil içimden ama (siz bilmezsiniz) öylesine kalın kafalıyım ki, duvarın yıkılıp tavanın üstüme çökmesinden çekiniyorum.

windows illetinden  kurtulalım
Sağlıklı uzun ömür dileklerimle...
Hasan