[Pardus-kullanicilari] HD video yazma önerisi

Ozan Aydın ozanaydin at hotmail.com
5 Eki 2010 Sal 19:25:36 EEST

Varsayılan ayarlarla dvd'ye yazdırabilmeniz mümkün. Ben denedim. Dvd'yi optik sürücüye yerleştirip, içindeki hd medyayı herhangi bir oynatıcı ile izleyebilirsiniz.

Ozan Aydın
Tilkinin Dilinden

Pazar 03 Ekim 2010 günü (saat 17:42:28) Selim Tavşan şunları yazmıştı:
03 Ekim 2010 16:56 tarihinde Özkan Sürücü <ozkans892 at gmail.com> yazdı:

> Merhaba arkadaşlar elimde boyutları 3 GB ile 4 GB arasında değişen full hd
> videolar var. Bunları her hangi bir görüntü kaybı olmadan K3B ile dvd ye
> hangi ayarlarda yazabilirim? Önerileriniz nelerdir ?
> Not: Videolara sadece bilgisayar üzerinden izleyeceğim herhangi bir dvd
> yada vcd playerde çalışmasada olur.

Merhaba,

Varsayılan ayarlarla veri diski olarak yazdırılabilir bence. Tekrar
bilgisayarda veri olarak görüp hiç bir değişiklik olmadan
kullanabilmeniz lazım...

diğer yazdırma yöntemlerini daha önce hiç kullanmadım, bu nedenle bilen
arkadaşlar daha iyi bir yorum yapabilir...