[Pardus-kullanicilari] Beni duyan yok mu?( Yazıcı paylaşımı )

Ali ÖLMEZ olmez.ali at gmail.com
5 Eki 2010 Sal 16:52:29 EEST

Merhabalar,
Pardus 2009.2 kullanıyorum.
HP LaserJet P1005 marka yazıcıyı sorunsuz kullanıyorum.
Yan masada windows xp yüklü bilgisayar var ve bazen bu bilgisayardan
benim pardus yüklü bilgisayarımdaki yazıcıdan çıktı almamız gerekiyor.
(http://www.ozgurlukicin.com/nasil/pardusta-yazici-paylasimi/)
anlatıldığı gibi yazıcıyı paylaştırdım, windows yüklü
makineye de bu yazıcıyı ekledim.

Buraya kadar herşey normal. Ancak gönderdiğim belge bir türlü
pardus
yazıcısından çıkmıyor. Windows yüklü bilgisayardan cups arayüzüne
ulaşıyorum ve yazıcıyı
görüyorum. Pardus makinemden de windows makinelere yazı gönderip
çıktı alabiliyorum.

Ayrıca windows makineden ağa baktığımda pardus makinem ve ona
bağlı yazıcım da görünüyor.

Aynı işyerinde yan yana masalardayız ve yazıcıyı ortak kullanıyoruz.
Arkadaşım yazı yazacağı zaman bilgisayarımı -bu tür ihtiyaçlardan
dolayı
kaldırmadığım- windowsa döndürüyorum.
Yardım lütfen...