[Pardus-kullanicilari] Sesi Yazıya Dönüştürme Yazılımı Konusunda Yardım

Blue Berry wenbrand at yahoo.co.uk
5 Eki 2010 Sal 14:15:57 EEST

Ali, Kaan ve Hüsrev Beyler cevaplarınız için sağolun. 1.sorum şu tamam ingilizce
sesi metine çeviren olsun sorun değil, böyle bir yazılım var mı? 2.sorum flite
yazılımı depoda sadece developer header şeklinde var, flite yi nereden ve basıl
kurabilirim? mümkünse eğer depoda yoksa nasıl pisi yapılacağını da anlatabilir
misiniz?bahsedilen siteye baktım ama nereden indirileceğini de bulamadım
ayrıyeten.